ČASTÉ DOTAZY k pronájmu

Jaká je kapacita prostor?
Při divadelním uspořádání vám můžeme nabídnout až 45 míst, pokud chcete využít pracovní místa (sezení u stolů), je kapacita maximálně 28 míst. Chcete-li realizovat neformální setkání pouze na terase, je kapacita 60 osob.

Jaké je technické vybavení prostor?
K dispozici je pro vás připravený projektor, popisovací magnetická tabule, wifi a reproduktory. Veškeré vybavení je již zahrnuto v ceně pronájmu.

V jakém čase je možné prostor pronajmout?
Pronájem je možný od 7 do 22 hodin každý den vč. nepracovních dnů. Minimální délka pronájmu jsou tři hodiny.

Jaké jsou platební podmínky?
Pronájem uhradíte na základě faktury se splatností 7 dní po realizaci Vaší akce.
V případě, že dojde ke zrušení závazně potvrzené rezervace méně než 10 dní před termínem realizace, činí storno poplatek 50 % předpokládané ceny pronájmu.
V případě zrušení méně než 48 hodin předem pak 100 % předpokládané ceny pronájmu.

Cenu pronájmu připravujeme individuálně s ohledem na typ a rozsah akce, rádi Vám připravíme konkrétní nabídku.

Bude v době pronájmu přítomen v prostorách někdo další?
V době pronájmu je prostor vyhrazen pouze pro vás a uzavřen pro veřejnost a to včetně terasy.

Jaké jsou možnosti cateringových služeb?
Catering zajišťujeme ve spolupráci se společností Báječný catering a nebo Signature restaurant. Pokud máte specifické požadavky, určitě najdeme řešení.

Kde mohu zaparkovat?
Naše prostory se nachází v posledním patře parkovacího domu. Parkování je tedy zcela bezproblémové na celkem 367 místech, které DOMINI PARK nabízí. Cena parkování je 30 Kč/h vč. DPH a je možné je uhradit v některém z parkovacích automatů kartou i hotově.

Zpět na pronájem prostor.